FLATRON GAMING
contact : c-flatron@hotmail.com
Lista Forumurilor Pe Tematici
FLATRON GAMING | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FLATRON GAMING

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
anka... la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Valcea
cauta Barbat
25 - 40 ani
FLATRON GAMING / VALVE HAMMER EDITOR / CUM faci o MAPA de counter-strike !! Moderat de CatastrophicError, PRO, cutapisi
Autor
Mesaj Pagini: 1
PRO
Administrator

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4
-PREZENTARE-



VALVE HAMMER CREATOR" :este un program cu ajutorul caruia poti crea propria ta harta de counter_strike. Este un program foarte util, chiar daca jocul counter-strike 1.6 dateaza din 2001, cu ajutorul acestui program poti chiar sa schimbi sau sa mai adaugi texturile dorite PENTRU O GRAFICA MAI BUNA.Dar asta o sa invatam mai incolo !!

Avem nevoie de : 1- Hammer valve editor -->" http://www.cstrike.ro/download.php?tool=hammer_v34.zip
                          2- CS_expert-tom -->http://www.cstrike.ro/download.php?tool ... tom793.zip



Daca aveti aceste programe deja si mai sunt si configurate putem trece la TREABA !!! Daca nu mai asteptati sa le configurati nu dureaza mult -->http://www.nila.haos.ro/conf.html



Acum .. LA TREABA !! Pentru inceput o sa va invat prin acest tutorial cum sa va faceti propia harta de counter, dar una simpla pentru moment..vor urma si alte tutoriale mai complexe !!

Dupa ce ati configurat bine valve hammer creator il deschideti si pentru inceput o sa-l studiem putin --1--Selection tools {unealta de selectare}
un obiect {sa spunem un cub} selectat cu aceasta unealta va avea culoare rosie .Cu ajutorul acestei unelte poti selecta brushes si enitiys
--2--Zoom tool {unealta pentru marire} are aceiasi functie cu scrolul mausului. Cu ajutorul ei marim si micsoram imaginea.
--3--camera tool
cu ajutorul ei putem privi prin propia harta aflata in constructie
--4--Entity tool:Este dupa parerea mea cea mai importanta unealta cu ajutorul ei putem crea jucatorii {tero/counter} putem plasa becuri pentru lumina, putem pune arme grenazi
--5--La importanta este la egalitate cu /aentity tool\cu ajutorul ei putem crea pereti cuburi ,triunghiuri... .
--6--Texture tool:o unealta destul de importanta cu ajutorul ei aplicam texturile dorite .
--7--cu ajutorul ei aplicam texturi pe obiecte ex geamuri usi false...buruiana pe pereti.. )
--8--Clipping tool . : taiem pereti in 2 .ii decupam.. ///restul uneltelor nu sunt importante ;folositoare da\\\



--------------------------------------------------------------------------------


Acum sa incepem crearea hartilor :

--------------------------------------------------------------------------------


--Aveti sus in coltul din dreapta //file\\ apasati pe el apoi //new\\ :A APARUT PLANSA PE CARE LUCRAM;4 patrate primul patrat de sus dreapta este fereastra camera {camera tool}apasati click dreapta pe //camera\\ se afla in coltul ferestrei camera -dreapta sus- apoi //3D texture\\.PRIVESTE


< -- Acum dati click pe unealta block tool apoi desenati un patrat { maricel spre mare //va fi podeaua \\} in fereastra din dreapta sus {tot ce desenati acolo vedeti de sus cum ar fi acoperisul unei case vazut de pe bloc in celelalte ferestre vedeti acoperisun din parti} acum apasati enter{multe tutoriale uita sa spuna sa mai apasati si enter si ne incurca stiu pe propia piele adik pe propiul monitor ) asa mai departe } dupa ce ati apasat mult doritul ENTER in fereastra camera a aparut o chesti roz cu semnul halflife pe ea aia prietenilor e PODEAUA PRIVESTE



--Acum tavanul : mai faceti un patrat in fereastra dreapta sus exact peste celalalt patrat // atentie din fereastra dreapta jos reglati marimea peretilor :tavanului podelei; apucati de marginea punctata di trageti exact ca la peint\\ dupa ce ati facut si celalalt patrat exact peste celalalt; din fereastra dreapta jos ii reglati grosimea {de preferat o patratica deoarece cu cat se foloseste mai putini pereti sau mai subtiri se evita lagul //exact ca in viata foloseste mai putin ciment sa nu dai faliment ..si ai grija ca s-ar putea sa-ti cada-n cap tavanul ))\\} asa dupa ce ati reglat grosimea si ati apasat enter selectati din aceasi fereastra{dreapta jos} obiectul si il ridicati casm 3 4 patratele ;acela va fi tavanul {playerul are inaltimea de o patratica asa ca nu puneti tavanul prea jos sa nu dea cu capu' //cacofonie )\\}PRIVESTE



..........Acum cea mai grea parte: peretii laterali {sunt sigur ca ati mai intrat pe alte tutoriale si partea asta nu ati inteles-o pai..chiar e greu de explicat... asa ca fiti atenti}o sa rezolvam partea asta cu o poze :





----faceti un dreptunghi gros de o patratica langa patratul acoperis din fereastra sus Dr. asa :PRIVESTE
----acum repetati asta la celelalte parti, asa:
----acum invartiti de scrol si intrat in camera prin pereti ;acum selectati un perete dand click pe el :PRIVESTE

----acum apasati pe toggle //texture application\\ si din fereastra care apare selectati o textura din //browse\\ apoi //APLY\\ puteti pune price textura ;pe tavan poti pune cer punand in loc de o textura obijnuita textura// sky ,sky1..\\aceasta textura se va vedea doar in joc in program se vede o culoare mai deschisa decat albastrul pus de mine. daca vrei sa faci un cub da epa ii dai textura // !C2A5 ,!C2A5B... texturile in format de apa\\PRIVESTE

----Acum vom aplica entitati . Incepem cu oamenii, dupa care vom aplica becuri si armura : Selectam unealta ENTITY in fereastra care a aparut cauti info_player_start sau info_player_deathmeath {ctsau tero} si mergem la top(x\y) fereastra de sus dr.si da-m un click, urmat de enter. Dar sa avem grija si in partea SIDE{fereastra jos dreapta} sa fie deasupra podelei cu putin . Ar trebui sa arate cam asa, daca ati facut setarile de la inceput la fel ca si mine : PRIVESTE

-------Repetati asta si cu cealalta echipa in alta parte a camerei {este o harta mica asa ca ajunge un om la fiecare echipa dar de obicei se pun 16 de player de echipa atat incape max pe serverele de counter-strike.

------Dupa players punem si becuri faceti la fal ca mai sus doar ca in loc de info_player..puneti light doar ca pe la jumatatea camerei ,pe la capul playeru-lui .

------Pentru a pune arme....phuuu e greu e explicat dar..{daca nu va iese nu contati pe mn sa va explic din nou } alegeti in loc de light, info_playerstart sau ce mai e pe acolo,alegeti:armoury_entity si il plasati mai jos aproape de podae {pentru a face asta apesi pe [ sau ] pentru a mai micsora patratelele.

-----pentru a alege ce arma sa pui.. selectezi un perete cu 1 unealta ,apesi ///ctrl+t\\si apoi selectezi arma adica patratelul acela mic si roz care tine loc de arma{din fer camera} ..asa, acum la item alegi arma apesi enter si gata. [ ATENTIE ] ARMA SA FIE APROAPE DE PODEA folosesti"[" ca sa micsorezi patratelele sau butonul al "3" de sub file.

------Acum harta e cam gata o sa gasiti mai jos alte modificari sau atributii pe care sa le folosesti dar pana atunci sa slvam harta : File/Seve As alegi unde o salvezi //ATENTIE nu folosi spati in alegerea numelui foloseste "_" sau "." apoi apesi " F9" si nu mai umbli pe acolo apeso "OK".

------Acum ai terminat de facut harta fisierul .bsp il bagi in maps din cstrike.


Bafta              =D     
vizitati si siteul de inspiratie : www.nila.haos.ro


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
sMile
Administrator

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 43
PUS SUS :*

cum faci mapa pus sus Administrator

26.9KB


_______________________________________


Contact Me :

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la